551 osób online (358 desktop_mac) (193 stay_primary_portrait)

Zalety

  • Bogata w węglowodany złożone pochodzące z produktów zbożowych, warzyw, owoców o niskim IG. Obfituje w cenny błonnik, witaminy i składniki mineralne.
  • Zawiera produkty o niskim indeksie jak i posiłki o niskim ładunku glikemicznym, dzięki czemu wyrównuje poziom glukozy we krwi i przeciwdziała napadom głodu.
  • Dieta stworzona specjalnie dla osób z zaburzeniami tolerancji glukozy.

Lista zakupów

Otrzymasz listę zakupów na najbliższy tydzień, co ułatwi Ci przygotowywanie posiłków.

Nieskomplikowane przepisy, smaczne i szybkie w przygotowaniu dania, łatwo dostępne produkty. To wszystko sprawia, że jest dieta jest niekosztowna i prosta w stosowaniu.

Opinia klienta

Prosta, smaczna i skuteczna – schudłam 15 kg w trzy miesiące! Łatwe w przygotowaniu potrawy z łatwo dostępnych produktów. Fajnym pomysłem jest możliwość wyboru liczby posiłków zjadanych w ciągu dnia - mnie za skarby świata nie udałoby się szykować pięciu czy sześciu posiłków każdego dnia. Byłam też mile zaskoczona możliwością modyfikacji kaloryczności diety, dzięki czemu mogłam zdecydować, czy chcę chudnąć nieco wolniej, czy szybciej. Bardzo podobała mi się możliwość wymiany produktów i potraw. To się nazywa odchudzanie ze smakiem!

Blanka Roguska

przeczytaj więcej opini zadowolonych klientów

Zdaniem dietetyka

Główna zasada diety opartej na indeksie glikemicznym opiera się na zastąpieniu produktów o wysokim indeksie glikemicznym produktami o niskim lub średnim IG oraz komponowaniu posiłków tak aby ich ładunek glikemiczny był niski. Dzięki temu DIETA IG korzystnie wpływa na poposiłkową glikemię, zmniejszając ilość insuliny „wyrzucanej” do krwi, co przyśpiesza redukcję masy ciała i wydłuża uczucie sytości. Dieta przeznaczona dla zdrowych, dorosłych osób mających problem z nadmiernym łaknieniem na słodycze. Może być stosowana w prewencji cukrzycy typu II, co w każdym przypadku warto jednak skonsultować z lekarzem.

Przeciwwskazania do stosowania: choroby przewlekłe wymagające modyfikacji dietetycznych.

Ewa Buczkowska, dietetyk

Przykładowe ćwiczenie Już od 79,00

Uzupełnij dietę odpowiednimi ćwiczeniami

Jeśli chcesz uzyskać lepsze efekty w krótszym czasie, dodaj do swojej diety odpowiedni program treningowy!

Regionalny Program Operacyjny

Fundusze Europejskie dla rozwoju regionu łódzkiego
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego