460 osób online (299 desktop_mac) (161 stay_primary_portrait)

Zalety

  • Dieta o zmniejszonej ilości tłuszczów zwierzęcych, przy zachowaniu odpowiedniej ilości zdrowych tłuszczów roślinnych.
  • Zawiera produkty o wysokiej wartości odżywczej, natomiast niskiej gęstości energetycznej, dzięki czemu syci, a jednocześnie pozwala na zgubienie zbędnych kilogramów
  • Bogata w pełnowartościowe białko i węglowodany złożone, dzięki czemu jest odpowiednia dla osób aktywnych fizycznie

Lista zakupów

Otrzymasz listę zakupów na najbliższy tydzień, co ułatwi Ci przygotowywanie posiłków.

Nieskomplikowane przepisy, smaczne i szybkie w przygotowaniu dania, łatwo dostępne produkty. To wszystko sprawia, że jest dieta jest niekosztowna i prosta w stosowaniu.

Opinia klienta

Dzięki diecie LOW FAT schudłam bez specjalnych wyrzeczeń! Próbowałam już z różnym skutkiem modnych diet, ale wreszcie postanowiłam jeść rozsądnie, nie udziwniając w żaden sposób jadłospisu. Przepisy które otrzymałam były bardzo proste, nie musiałam biegać po sklepach w poszukiwaniu egzotycznych składników – wszystkie produkty kupowałam w pobliskim markecie. Tanio i wygodnie. Ta dieta to zdrowy sposób żywienia, a jej jedynym cudownym „składnikiem” jest obniżona kaloryczność. Po osiągnięciu wymarzonej masy ciała po prostu zwiększyłam nieco porcje i uniknęłam efektu jojo. Od pół roku ważę przy wzroście 165 cm 52 kg, czyli o 8 mniej niż ważyłam po ciąży. Polecam!

Kasia Matraszek

przeczytaj więcej opini zadowolonych klientów

Zdaniem dietetyka

Tradycyjna dieta odchudzająca, w której energetyczność została zredukowana kosztem udziału tłuszczu który jest najbardziej kalorycznym makroskładnikiem. Dieta charakteryzuje się ponadto optymalną ilością błonnika pokarmowego oraz  zredukowaną zawartością nasyconych kwasów tłuszczowych, cholesterolu i sodu. Obecne w diecie potrawy z uwagi na obniżoną ilość tłuszczu są łatwostrawne, przy czym mocno sycące z uwagi na zawarte w nich węglowodany złożone i białko. Dieta przeznaczona jest dla zdrowych osób dorosłych. Może być stosowana w przypadkach otyłości i towarzyszących jej zaburzeniach lipidowych (np. w hipercholesterolemii) jak również w prewencji nadciśnienia tętniczego i cukrzycy typu II, co w każdym przypadku warto jednak skonsultować z lekarzem.

Przeciwwskazania do stosowania: choroby przewlekłe wymagające modyfikacji dietetycznych.

Ewa Buczkowska, dietetyk

Przykładowe ćwiczenie Już od 79,00

Uzupełnij dietę odpowiednimi ćwiczeniami

Jeśli chcesz uzyskać lepsze efekty w krótszym czasie, dodaj do swojej diety odpowiedni program treningowy!

Regionalny Program Operacyjny

Fundusze Europejskie dla rozwoju regionu łódzkiego
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego