558 osób online (363 desktop_mac) (195 stay_primary_portrait)

Zalety

  • Bogata w zdrowe tłuszcze, pochodzące z pestek, orzechów, olejów roślinnych i ryb.
  • Obfituje w błonnik rozpuszczalny jak i nierozpuszczalny dzięki czemu usprawnia perystaltykę jelit, obniża poziom cholesterolu jak i daje uczucie sytości.
  • Zawiera rośliny strączkowe, które charakteryzują się wysokim indeksem sytości, niskim IG, oraz zmniejszają ryzyko chorób serca jak i obniżają cholesterol

Lista zakupów

Otrzymasz listę zakupów na najbliższy tydzień, co ułatwi Ci przygotowywanie posiłków.

Nieskomplikowane przepisy, smaczne i szybkie w przygotowaniu dania, łatwo dostępne produkty. To wszystko sprawia, że jest dieta jest niekosztowna i prosta w stosowaniu.

Opinia klienta

Od 15 roku życia nie jadam mięsa z powodu swoich przekonań. Dlatego, gdy postanowiłam pozbyć się zbędnych kilogramów, nie chciałam rezygnować z przyzwyczajeń i wybrałam dietę VEGE. Mile zaskoczyły mnie proste przepisy, z których korzystam do dziś. Ponieważ nie chciałam chudnąć zbyt szybko, skorzystałam z suwaka kaloryczności diety, zwiększając nieco ilość energii jaką miał mi dostarczać jadłospis. Bardzo pomógł mi także kontakt z ekspertami i fajny, też dopasowany do mnie program ćwiczeń.

Jagoda Meissner

przeczytaj więcej opini zadowolonych klientów

Zdaniem dietetyka

To dieta dla osób, które nie jedzą mięsa i jego przetworów. Obfituje w inne źródła pełnowartościowego białka: ryby, mleko, sery, napoje mleczne oraz jaja. Znajdziemy w niej również roślinne źródła białka takie jak rośliny strączkowe: fasola, soczewica, ciecierzyca oraz soja i jej przetwory, m.in. tofu. Dieta dostarcza wielu cennych witamin i minerałów oraz duże ilości błonnika pokarmowego. Dieta VEGE obfituje w zdrowe jedno- jak i wielonienasycone kwasy tłuszczowe pochodzące z tłustych ryb, orzechów, pestek oraz olejów roślinnych.

Przeciwwskazania do stosowania: choroby przewlekłe wymagające modyfikacji dietetycznych.

Marta Wojda, dietetyk

Przykładowe ćwiczenie Już od 79,00

Uzupełnij dietę odpowiednimi ćwiczeniami

Jeśli chcesz uzyskać lepsze efekty w krótszym czasie, dodaj do swojej diety odpowiedni program treningowy!

Regionalny Program Operacyjny

Fundusze Europejskie dla rozwoju regionu łódzkiego
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego