256 osób online (166 desktop_mac) (90 stay_primary_portrait)

Wykup ten program

Korzystaj przez 4, 8 lub 12 tygodni już od 39,00 zł za 4 tygodnie!

Dalej

Odchudzanie

Nasze diety odchudzające służą trwałej i skutecznej redukcji masy ciała. Zostały skomponowane na bazie zróżnicowanych produktów, które połączono w ciekawe kompozycje smakowe. Potrawy zawarte w dietach są łatwe i szybkie w przygotowaniu, nie wymagają skomplikowanego sprzętu ani spędzania długich godzin przy „garach”.  Proponujemy cztery rodzaje diet odchudzających, które różnią się od siebie pod względem składu i doboru produktów. Sam zdecyduj co jest dla Ciebie najbardziej odpowiednie.

 

Dieta niskotłuszczowa

Tradycyjna dieta odchudzająca, w której kaloryczność została zredukowana kosztem udziału tłuszczu oraz węglowodanów, w tym głownie cukrów prostych. Dieta charakteryzuje się ponadto optymalną ilością błonnika pokarmowego oraz  zredukowaną zawartością cholesterolu i sodu. Obecne w diecie potrawy często mają znikomą  ilość tłuszczu dzięki czemu są łatwostrawne. Dieta przeznaczona jest dla zdrowych osób dorosłych. Może być ona stosowana w przypadkach otyłości i towarzyszących jej zaburzeniach lipidowych (np. w hipercholesterolemii) jak również w prewencji nadciśnienia tętniczego i cukrzycy typu II, co w każdym przypadku warto jednak skonsultować z lekarzem

 

Dieta oparta na produktach z niskim indeksem glikemicznym

Jest dietą odchudzającą służącą redukcji masy ciała. Główna zasada diety opartej na indeksie glikemicznym opiera się na zastąpieniu produktów o wysokim indeksie glikemicznym (IG³70) produktami o niskim indeksie glikemicznym (IG³55). Jej podstawę stanowią warzywa, owoce, niskotłuszczowe produkty mleczne, chude mięso, ryby, strączkowe oraz nasiona i orzechy. Taka dieta korzystnie wpływa na poposiłkową glikemię, redukując ilość insuliny „wyrzucanej” do krwi, przez co przyśpiesza redukcję masy ciała i wydłuża uczucie sytości. Dieta przeznaczona dla zdrowych osób dorosłych. Może być stosowana w prewencji cukrzycy typu2, co w każdym przypadku warto jednak skonsultować z lekarzem.

 

Dieta bogata w białko i o obniżonej ilości węglowodanów

Jest dietą, w której białko dostarcza minimum 20% energii, a węglowodany mniej niż 50% energii.
Białko to składnik pokarmowy, który ma największą moc sycącą, dlatego posiłki i potrawy obfitujące w białko szybciej i na dłużej zaspokajają głód. Dieta obfitująca w białko wpływa korzystnie na utratę masy ciała oraz zwiększenie wydatku energetycznego organizmu bez utraty masy mięśniowej. Dieta przeznaczona dla zdrowych osób dorosłych. Stanowczo przeciwwskazana dla osób z chorobami nerek i wątroby.

 

Dieta bezmięsna

To dieta dla osób, którzy nie jedzą mięsa i jego przetworów. Obfituje ona jednak w inne źródła pełnowartościowego białka: ryby, mleko i jego przetwory oraz jaja. Znalazły się w niej także produkty strączkowe takie jak fasola, soczewica oraz soja i jej przetwory, m.in. tofu. Dieta dostarcza wielu cennych witamin i minerałów oraz spore ilości błonnika pokarmowego. „Dieta bezmięsna” obfituje w tłuszcz pochodzenia roślinnego, w tym źródła wielonienasyconych kawasów tłuszczowych (omega 3 i 6).

 

Informacje dodatkowe, dotyczące wszystkich powyższych diet:

Kaloryczność: 1000-2200 kcal/dobę

Dobór kaloryczności: indywidualne dopasowanie uzależnione od: wieku, płci, masy ciała, wzrostu oraz poziomu aktywności fizycznej. Możesz samodzielnie regulować kalorycznośc diety, wpływając na tempo odchudzania - w czasie dopasowania diety skorzystaj z suwaka kaloryczności diety!

Wskazania do stosowania: diety rekomendowane w żywieniu zdrowych osób dorosłych.

Przeciwwskazania do stosowania: choroby przewlekłe wymagające modyfikacji dietetycznych.
Niewskazana dzieci i młodzieży, kobiet w ciąży oraz karmiących.

Inne zalety naszych diet:

  • Możliwość wymiany produktów i potraw - korzystając ze specjalnie przygotowanego w tym celu narzędzia można zamienić nielubiane produkty na inne, preferowane. Ponadto istnieje możliwość zamiany całej potrawy na inną., bardziej lubianą.
  • Możliwość wyboru liczby posiłków - istnieje możliwość indywidualnego dopasowania liczby posiłków.

Wykup ten program

Korzystaj przez 4, 8 lub 12 tygodni już od 39,00 zł za 4 tygodnie!

Dlaczego warto korzystać z naszych programów »
Dalej »
« Wszystkie programy dietetyczne

Nasi eksperci

Układają program dla Was i służą radą

mgr inż. Ewa Buczkowska

Absolwentka Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji SGGW w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywała w poradniach i placówkach medycznych, prowadząc dzieci i dorosłych w kierunku zdrowszego modelu diety. Jest autorką licznych publikacji z zakresu żywności i żywienia. Występuje jako ekspert w audycjach radiowych i telewizyjnych. Prowadzi szkolenia i wykłady o tematyce żywieniowej. Prywatnie mama dwóch urwisów, miłośniczka zdrowego gotowania i biegów długodystansowych.

Marta Wojda

Dietetyk, absolwentka Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji kierunku Dietetyka SGGW w Warszawie oraz instruktorka kulturystyki. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w poradniach dietetycznych oraz klubach fitness gdzie zajmowała się edukacją żywieniową, oraz prowadzeniem pacjentów ze schorzeniami dietozależnymi jak i osób aktywnych fizycznie. Stale poszerza swoją wiedzę uczestnicząc w szkoleniach, kursach jak i konferencjach związanych z dietetyką sportową i żywieniem w chorobach dietozależnych. Prywatnie uwielbia gotować i eksperymentować w kuchni tworząc własne przepisy na zdrowe potrawy. Dba o swoją kondycję fizyczną jeżdżąc na nartach i trenując na siłowni. Propagatorka zdrowego stylu życia.
Regionalny Program Operacyjny

Fundusze Europejskie dla rozwoju regionu łódzkiego
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego