543 osoby online (353 desktop_mac) (190 stay_primary_portrait)

Testujemy Klub dla Ciebie

05.06.2017

Testujemy Klub dla Ciebie

Drodzy Użytkownicy, specjalnie dla Was uruchomiliśmy nowy program: "Testujemy Klub dla Ciebie" Program Testujemy Klub dla Ciebie" opiera się na ocenie dokonanej przez testerów Lionfitness, którzy podczas wizyty w Klubie, incognito, przyglądają się jego organizacji pracy, ofercie, sprzętowi, pracy trenerów, poziomowi obsługi klienta, oraz wszystkim elementom, które składają się na całość wzorowego Klubu.

Program pozwala na wyszukiwanie miejsc, które możemy polecić swoim użytkownikom, tak, aby mogli w nich kontynuować swoje programy treningowe Lionfitness.

Nasi testerzy, to miedzy innymi osoby z ponad 20 letnim doświadczeniem w branży fitness, które pracowały niemal na każdym stanowisku w Klubie, począwszy od recepcji, skończywszy na poziomie managera i właściciela Klubu.

Program Testujemy Twój Klub jest to dla nas niezwykle ważny, ponieważ dokonując jego oceny, bierzemy odpowiedzialność za wybór miejsca godnego polecenia, dla naszych użytkowników.

W programie będziemy proponowali tylko miejsca sprawdzone, które otrzymały oceny na poziomie 4 i w górę.

 

Kluby dołączymy do naszej bazy i będą widoczne w miejscu: http://lionfitness.pl/kluby-fitness.html

Oceny przyznajemy w skali od 1 do 5, przy czym, poszczególne oceny oznaczają:

  1. beznadziejnie
  2. słabo
  3. przeciętnie
  4. dobrze
  5. bardzo dobrze

Oceny dokonujemy w następujących kategoriach:

OBSŁUGA KLIENTA

Wielką wagę przywiązujemy do obsługi klienta, ponieważ ten element odpowiada za pierwsze wrażenie, budowanie relacji, atmosferę, profesjonalizm. Zaczynamy od recepcji, miejsca pierwszego kontaktu, które jest odpowiedzialne za to, jak My, jako Klienci, postrzegamy Klub, nawet nie wiedząc jeszcze co ma w swojej ofercie, jakim sprzętem dysponuje i czy tak naprawdę spełni nasze oczekiwania w kwestii realizacji celów. Zwracamy uwagę na reakcję Pracowników na nowego Klienta, ich zachowanie, znajomość Produktu, Oferty, zachowania w sytuacjach standardowych, jak np. obsługa wielu gości na raz połączona z rozmową telefoniczną (którą często sami wywołujemy), oraz przedstawieniem oferty, aspekty sprzedażowe, budowanie relacji.

Kolejny element to praca Trenerów Personalnych, którzy w wielu klubach pracują w systemach zmianowych i są odpowiedzialni za zapoznanie nowych Klientów ze sprzętem, przeprowadzenie wywiadu oraz konsultację w zakresie opracowania wstępnego planu treningowego. Trenerzy powinni również na bieżąco konsultować i wspierać klientów, którzy są w klubie, weryfikować ich postępy, wspierać i motywować. Ich praca jest niezmiernie ważna, ponieważ są odpowiedzialni za budowanie wizerunku klubu, jako miejsca z merytorycznym know-how, przyjazną atmosferą i obsługą klienta na wysokim poziomie. Ponieważ w ciągu zazwyczaj jednej wizyty trudno jest ocenić pełny kapitał trenerski, skupiamy się mocno na podstawowych elementach, zwłaszcza w tym punkcie - na obsłudze klienta.

Kadra Zarządzająca to kolejny element który bierzemy pod uwagę w ocenie. Oceniamy podejście do klientów, pracowników, zachowanie w Klubie, poziom merytoryczny.

Podczas pobytu w Klubie staramy się zwrócić również uwagę na pozostałe działy, czyli trenerów fitness, serwis sprzątający, pracowników restauracji (jeżeli jest takie miejsce w Klubie), pozostały personel.

OFERTA

Oceniając ten element, zwracamy przede wszystkim uwagę na jej kompleksowość, tzn. jaki daje wachlarz usług dla klientów, z uwzględnieniem: rodzajów abonamentów, czasu trwania umów, możliwości zawieszeń, wypowiedzeń, usług dodatkowych w postaci treningów personalnych, masaży, elementów SPA, rezerwacji Squash, itp.. Bierzemy też pod uwagę czy klub posiada rozwiązania dogodne dla rodzin, rodzin z dziećmi, seniorów.

Drugi element stanowi cena, jej rozpiętość w zależności od oferowanych usług i czasu trwania. Bierzemy także pod uwagę czy Klub jest user friendly, czyli, czy dysponuje programem lojalnościowym dla swoich Klientów, oferując ciekawą politykę rabatową.

POZIOM MERYTORYCZNY

Ten punkt odnosi się głównie do kadry trenerskiej. Tym razem bierzemy jednak pod uwagę wiedzę, jej zakres, sposób przekazania i charyzmę, która jest nieodłącznym elementem pracy trenera, zarówno personalnego jak i fitness. Staramy się również ocenić warsztat pracy trenera, sumienność w pracy, realizację podstawowych zadań. W przypadku pracowników Recepcji, staramy się oceniać ich znajomość oferty oraz elementów oferty, które oparte są na znajomości produktu.

SPRZĘT / WYPOSAŻENIE

Sprzęt to kolejny bardzo ważny element który podlega ocenie. Oceniamy, jakimi zasobami dysponuje Klub, czy posiada wystarczającą ilość urządzeń cardio, sprzętu siłowego, sprzętu do treningu funkcjonalnego. Czy posiada także w opcji inne rozwiązania w postaci sali do crossfitu, rowery do indoor cyclingu, korty squash, basen, akcesoria fitness, w tym wyspecjalizowane - np. do Yogi, Pump / innych zajęć. Zwracamy uwagę na stan sprzętu, jego dyspozycyjność oraz ilość w odniesieniu do zapotrzebowaniu klientów w godzinach szczytu.

CZYSTOŚĆ W KLUBIE

Czystość sprawdzamy we wszystkich strefach klubu, począwszy od recepcji, szatni, sanitariatów, sal treningowych, sal funkcjonalnych. Sprawdzamy, czy w trakcie zmiany sale są sprzątane, czy personel przestrzega porządku oraz współpracuje z klientami przy jego realizacji.

ATMOSFERA

Atmosfera to element który trudno ocenić po jednej wizycie, więc bierzemy pod uwagę nasze pierwsze wrażenie oraz opinie klientów, z którymi w trakcie pobytu staramy się rozmawiać. Przeglądamy również profile na FB, które często pozwalają na uzupełnienie opinii i naszą pełną ocenę.

Jeżeli chcielibyście, żebyśmy ocenili Klub, który jest blisko Was i nie ma go jeszcze na liście, napiszcie do nas,

na pewno zajmiemy się tym:  kontakt@lionfitness.pl

PRZEJDŹ DO STRONY KLUBÓW

POZDRAWIAMY!

ZESPÓŁ LIONFITNESS

« fitness

0 komentarzy

Regionalny Program Operacyjny

Fundusze Europejskie dla rozwoju regionu łódzkiego
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego