358 osób online (233 desktop_mac) (125 stay_primary_portrait)
Mięśnie trzeba mieć!
Mięśnie trzeba mieć!

Oczywiście każdy z nas ma mięśnie, jednak u każdego z nas stanowią one inny procent masy ciała. Tymczasem właśnie od proporcji masy mięśniowej do masy innych tkanek zależy zdrowie każdego z nas i tempo metabolizmu.

Trening obwodowy
Trening obwodowy

Chcesz ćwiczyć na siłowni, ale nie wiesz, od czego zacząć? Chciałbyś zgubić trochę tłuszczyku i zyskać ładne mięśnie? Trening obwodowy będzie dla ciebie najlepszym rozwiązaniem.

Nawadnianie w czasie treningu
Nawadnianie w czasie treningu

Dla prawidłowego działania organizmu człowiek potrzebuje około 2 litrów wody dziennie. Jednak jeśli regularnie ćwiczysz, powinieneś zwiększyć ilość przyjmowanych płynów. Oczywiście napój napojowi nierówny, dlatego warto zaplanować, co i kiedy będziemy pić.

ABC jogi
ABC jogi

Świetna na bóle pleców i dla kobiet w ciąży. Uczy koncentracji i przywraca elastyczność ciała. Joga - starożytna metoda ćwiczeń to moda, której warto ulec.

Trening kardio na dworze
Trening kardio na dworze

Aby spalić kalorie i wrócić do dobrej formy potrzebujesz specjalistycznego sprzętu i trenerskiej opieki? Nieprawda! Wystarczy ruch na świeżym powietrzu.

Lionfitness gwarancją sukcesu
Lionfitness gwarancją sukcesu

Zasady skutecznego programu odchudzającego według Lionfitness – czyli dlaczego nasze programy są najskuteczniejsze na rynku?

Buty do biegania – konieczność czy zbytek?
Buty do biegania – konieczność czy zbytek?

Półki w sklepach sportowych uginają się od akcesoriów dla biegaczy. Zanim wydamy na nie majątek, na początek warto zdecydować się tylko na jeden zakup: buty.

Domowy trening kardio
Domowy trening kardio

Nie musisz korzystać z siłowni, ani nawet wychodzić z domu, by zaplanować trening kardio. Wykorzystaj sprzęt, którym dysponujesz, albo poszukaj nowych pomysłów. Nie nudź się; nuda to wróg treningowego sukcesu.

Biegasz? Uważaj na kontuzje!
Biegasz? Uważaj na kontuzje!

Jedynie 20% kontuzji u biegaczy spowodowana jest czynnikami niezależnymi od sportowca. Pozostałych można uniknąć, dzięki przestrzeganiu kilku prostych zasad. Przeczytaj, co zrobić, by bieganie było bezpieczniejsze.

Regionalny Program Operacyjny

Fundusze Europejskie dla rozwoju regionu łódzkiego
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego