510 osób online (331 desktop_mac) (179 stay_primary_portrait)
Jedzenie, które zmusza do dalszego jedzenia
Jedzenie, które zmusza do dalszego jedzenia

Zła dieta – bogata w tłuszcze nasycone i cukry proste – wpływa na mózg osób otyłych, powodując, że zaczyna on dopominać się stałych dostaw tego niezdrowego jedzenia.

Masz skłonności do tycia? Tego musisz unikać!
Masz skłonności do tycia? Tego musisz unikać!

Myślisz, że słodkie napoje to jedynie puste kalorie? Jest gorzej, bo częste ich spożywanie wzmaga aktywność genów odpowiedzialnych za skłonność do tycia.

Białko bez tajemnic
Białko bez tajemnic

Ile białka może zmagazynować organizm? Ile musi go jeść ktoś, kto prowadzi siedzący tryb życia, a ile osoba aktywna? Czy wegetarianie są narażeni na deficyt białka w diecie? Tu znajdziesz odpowiedzi na te i inne pytania o białku.

 Chcesz przejść na dietę? Najpierw zacznij ćwiczyć
Chcesz przejść na dietę? Najpierw zacznij ćwiczyć

Krótko i na temat: Udowodniono, że wystarczy o poranku poćwiczyć ze średnią intensywnością aby przez cały dzień lepiej się odżywiać.

Z nami nie utyjesz jesienią
Z nami nie utyjesz jesienią

Gdy temperatura na zewnątrz spada, wiele osób zaczyna rozsmakowywać się w pożywnych potrawach, które potrafią co prawda rozgrzać, ale i dołożyć kilka fałd tu i ówdzie. Sprawdź, które przysmaki zagrażają twojej linii.

Niezdrowe, zdrowe produkty
Niezdrowe, zdrowe produkty

Są uznawane za korzystne dla zdrowia i figury, ale to nieprawda. Sprawdź, których produktów unikać, gdy dbasz o zdrowie lub walczysz o szczupłą figurę.

Detoks – hit czy kit?
Detoks – hit czy kit?

Niedawno w The Science of Biology opublikowano artykuł p.t. Detox Delusion (Oszustwo detoksu), którego autor, emerytowany profesor biochemii żywienia - David Bender - stwierdza, że detoks to jedynie puste hasło marketingowe, które stwarza zagrożenie dla zdrowia!

Długoterminowe skutki krótkotrwałego obżarstwa
Długoterminowe skutki krótkotrwałego obżarstwa

Epizdy obżarstwa wpływają na masę ciała i gromadzenie tkanki tłuszczowej nawet wtedy, gdy uda się zrzucić zbędne kilogramy.

Wpływ efektu jo-jo na metabolizm
Wpływ efektu jo-jo na metabolizm

Efekt jo-jo dotyka od 10 do 40% ludzi. Czy ma on aż tak negatywny wpływ na metabolizm i szanse na trwałe schudnięcie jak dotąd sądzono?

Problem z tłuszczami trans
Problem z tłuszczami trans

Nie zawsze „0 g tłuszczu trans" oznacza, że w danym produkcie nie ma wcale tłuszczów trans! Dowiedz się, jak producenci żywności mogą wprowadzić cię w błąd.

Regionalny Program Operacyjny

Fundusze Europejskie dla rozwoju regionu łódzkiego
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego