351 osób online (228 desktop_mac) (123 stay_primary_portrait)
Mała przekąska, dużo zdrowia - moc orzecha
Mała przekąska, dużo zdrowia - moc orzecha

Każdy z nas na pewno nie raz miał ochotę na małe, co nie, co. Niezależnie czy po tą małą przekąskę sięgamy w momencie głodu, czy dla poprawy nastroju, warto aby wraz z kaloriami z nią dostarczanymi płynęły korzyści dla naszego zdrowia. Co zrobić, by mądrze a jednocześnie szybko wybrać produkt do przekąszenia? W poniższym artykule znajdziecie odpowiedź.

Osiem Lionokroków w Nowym Roku
Osiem Lionokroków w Nowym Roku

Już w sylwestrową noc, większość z nas, wyznacza sobie cele, które pragnie osiągnąć w nowym roku. Marzenia te dotyczą często rzucenia palenia czy zdobycia upragnionego 10 kilometra w porannym joggingu. Mnogość naszych postanowień często sprawia, że nasz zapał spala się na panewce. Jak temu zapobiec? Co możesz zrobić już dziś, by zdrowe nawyki stały się częścią Twojej codzienności?

10 przykazań, dzięki którym nie przytyjesz w Święta!
10 przykazań, dzięki którym nie przytyjesz w Święta!

Każdy zgodzi się ze mną że Święta Bożego Narodzenia to szczególny czas. Niezależnie czy jesteśmy gorliwymi katolikami czy też nie, wszyscy czujemy klimat Świąt. Kupujemy prezenty, przygotowujemy smakołyki, spędzamy czas z bliskimi na wspólnym biesiadowaniu. Każdy z Nas z utęsknieniem czeka na prezenty od grubawego Pana z białą brodą, no i niestety każdy z Nas się nieco do niego upodabnia. I nie chodzi tu o białe włosy, całe szczęście Święta to czas relaksu a nie osiwiającego stresu. Na myśli mam ekstra kilogramy. O ile słowo ekstra kojarzy się z czymś super to nie znam osoby którą te bonusowe centymetry radują. Co więc zrobić aby na sylwestrowym balu czuć się lekko, zwiewnie? Tańczyć, bawić się bez obaw przed wybiciem komuś oka strzelającym guzikiem czy gimnastykowania się do każdego ujęcia w celu szczuplejszego wyglądu na fotografii :)

Posiłek po biegu - clou powysiłkowej regeneracji
Posiłek po biegu - clou powysiłkowej regeneracji

Niewątpliwe bieganie jest formą aktywności fizycznej, która posiada szereg korzyści zdrowotnych. Między innymi wpływa na poprawę samopoczucia, funkcjonowanie układu odpornościowego, ale też usprawnia pracę układu sercowo- naczyniowego, oraz jest dobrym sposobem na zrzucenie zbędnych kilogramów.

Śniadanie na dzień dobry!
Śniadanie na dzień dobry!

Płatki owsiane na mleku, wodzie, z owocami lub orzechami, u niektórych bez dodatków za to ze szczyptą soli, tak wygląda najczęściej spożywane śniadanie wśród sportowców. Nie bez przyczyny osoby aktywne fizycznie sięgają właśnie po ten posiłek. Również nasze kochane mamy nie bez powodu podawały nam właśnie tą potrawę (no może w nieco mniej atrakcyjnej formie) od najmłodszych lat.

Zdrowe słodycze!
Zdrowe słodycze!

Rezygnacja z jedzenia słodyczy to problem wielu osób starających się o zgrabną i szczupłą sylwetkę. Tradycyjne słodycze sklepowe, oprócz rozkoszy dla podniebienia, nie wnoszą do organizmu nic, co wpływałoby na poprawę zdrowia. Wręcz przeciwnie dostarczają jedynie „pustych kalorii” i wielu szkodliwych dodatków. Mamy jednak na to sposób – zdrowe słodkie przekąski – czyli produkty, które zapewne już znasz, ale nie od ich słodkiej strony.

Dieta LOW FAT -  jesz i chudniesz!
Dieta LOW FAT - jesz i chudniesz!

Pragniesz pozbyć się nadwyżkowych kilogramów, ale nie chcesz przejść na dietę z obawy przed głodem. Twój strach jest zupełnie niepotrzebny. Stosując nasze diety będziesz syty a kilogramy odejdą w siną dal. Szczególnie polecamy Ci dietę LOW FAT, która bazuje na produktach o niskiej gęstości odżywczej, a więc jedzenia jest dużo objętościowo a mało kalorycznie. Dzięki temu głód Ci nie grozi, a my gwarantujemy Ci dobre efekty, samopoczucie i dużą dawkę energii.

Zdrowe zmiany w diecie podczas urlopu
Zdrowe zmiany w diecie podczas urlopu

Nadwaga i otyłość wśród polskiego społeczeństwa to problem, który narasta w zastraszającym tempie. Najczęstszą przyczyną nadmiernej masy ciała jest niewłaściwa dieta i zbyt mała aktywność fizyczna. Wakacje są bardzo dobrym momentem na przyjrzenie się temu co jemy i naprostowanie wcześniej popełnianych błędów żywieniowych.

Jak przygotować zdrowe, domowe lody?
Jak przygotować zdrowe, domowe lody?

Wiosna i lato to pory roku, podczas których często sięgamy po pyszne, orzeźwiające lody. Gdy jednak prześledzimy ich skład podany na etykietach, prawdopodobnie już nie będą nam tak bardzo smakowały. Tłuszcze utwardzane, syropy cukrowe, emulgatory, polepszacze i barwniki – to sztandarowe składniki, które znajdziemy w większości kupnych lodowych smakołyków. Zamiast wybierać gotowe lody, warto przygotować je samodzielnie - będą zdrowe i pyszne! To naprawdę proste!

Dlaczego warto jeść sezonowe, lokalne owoce i warzywa?
Dlaczego warto jeść sezonowe, lokalne owoce i warzywa?

Późna wiosna i lato to znakomita okazja, by do codziennego menu włączyć większe ilości warzyw i owoców. Te ciepłe miesiące to właśnie okres, w którym mamy dostęp do bogactwa różnorodnych, kolorowych darów roślin. Warzywa i owoce są również znakomitym źródłem witamin i składników mineralnych, których tabletki multiwitaminowe nie zastąpią.

Regionalny Program Operacyjny

Fundusze Europejskie dla rozwoju regionu łódzkiego
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego